ZSŰRITAGOK

ZSŰRIELNÖK

Liptay Gabriella

Kommunikációs igazgató

Magyar Turisztikai Ügynökség

Pályáját  tudományos kutatóként kezdte, majd telekommunikációs és informatikai cégek kommunikációs vezetőjeként tevékenykedett 15 éven át. Több országos jelentőségű márkaváltás és márka újjáalakítás aktív résztvevője (pl. SonyEricsson, Ericsson, T-Mobile, T-Home, Invitel).  
Az elmúlt 5-6 évben főképp a kultúra, a turizmus, a kreatív ipar, illetve az oktatás területén tevékenykedett.
A LibriShopline marketing vezetőjeként a cégcsoport kiépítése, újjáformálása volt a feladata, később a Design Terminál befektetői mediációs terület kiépítője és vezetője volt. Fentiek mellett több tanácsadói feladattal is megbízták (KPMG, Saatchi&Saatchi) illetve Csejtei B. Ildikóval közös oktatási kezdeményezésük keretében együtt hívták életre az Independent Media Education Center (IMEC)-t, ahol gyakorlati PR és reklám képzéseket vezetnek immár 3 éve.

Jelenleg az újjáalakuló Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációs igazgatójaként a kommunikációs terület kialakításáért, a professzionális működésért, a turisztikai arculat frissítésért dolgozik.
Kurátorként évek óta aktív szerepet vállal a NIOK (Nonprofit Információs és Oktató Központ), illetve a Ludwig Múzeum baráti körének elnökségében, segíti a Ferenczy Múzeumi Centrum működését és az Art Capital művészeti program formálását.

A Magyar Reklámszövetség elnökségének tagja, számos további kulturális és innovációs projekt résztvevője, mentora: pl. az  Art Market Budapest, a Magyar Állami Operaház Üzleti Klubja, a TEDxDanubia és a Capilano Women programjainak alakítója, támogatója.

ZSŰRITAGOK

Csényi Csaba

training, consultancy & coaching

Ambiance Regional

A tanácsadás – coaching – training hármasával a szervezetek növekedését, expanzióját, valamint munkatársaik fejlődését biztosítja cégével, az Ambiance Regional-alal az a Csényi Csaba, aki korábbi utazási irodájával, az Ambiance Travel-lel elnyerte a „Best Travel Services 2014, illetve a „BestTravel Services 2015” díjakat és bevezette az iDubai márkanevet.
A turisztikai szakmában korábbi cégével, a Globair Hungary-val vált ismertté, melyben olyan cégeknek látta el a vezérképviseletét (értékesítés / marketing / kommunikáció / ügyfélszolgálat), mint az Emirates, a Cathay Pacific, az Air Malta, a Marriott International és a Hertz, de budapesti, varsói, zágrábi, athéni irodái munkatársaival Közép-Kelet Európa további 12 országában is bevezetett és képviselt hasonló kaliberű cégeket.

Németh Tamás

art director

McCann/Lowe

A ma már nosztalgikus töltésű arany hatvanas években születet.
A MOME – Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen végezet grafika, fotó, vizuális kommunikáció tervező szakon. Több sikeres kreatív csapat vezetőjeként az egész műfajt átölelő, vizuális kommunikáció széles palettáján dolgozik. Nagyon szeret utazni, sok extrém karitatív ralin vett már részt. Az ott szerzett emléklenyomatokkal, fotográfiákkal közelebb szeretné hozni a különböző kultúrákat egymáshoz, és megmutatni a hétköznapokban rejlő csodát.
1989 - 1998-ig a Young & Rubicam nemzetközi reklámügynökségben dolgozott mint senior art director és head of art. Ez követően 5 évig a Grey Worldwide nemzetközi reklámügynökség csapatát irányította chief creative igazgatóként. 2003 - 2005 között a McCann Erickson Budapest nemzetközi reklámügynökség egyik kreatív csapatát irányította.
2007-tôl DRAFTFCB / FCB BUDAPEST kreatív csapatát erősíti. 26 éve dolgozik a magyarországi reklámélet széles színpadán.

Rényi Balázs

head of social

Isobar Budapest

Rényi Balázs marketing szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen 2005-ben. Csaknem négy, a Sport TV sales osztályán töltött év után, a social media boom hajnalán a Universiteit van Amsterdam master képzésén mélyült el a közösségi média üzleti lehetőségeiben.
2010-ben a budapesti LOWE GGK hívására hazatért és az ügynökség közösségi média stratéga szerepét töltötte be. 2011-ben a HPS-hez igazolt, ahol stratégaként az általa felépített social media csapatot vezette 4,5 éven keresztül.
2016 januára óta az Isobar Budapest Head of Social pozícióját tölti be.

Szabó Zsuzsanna

grafikus

PPH MEDIA

2013 ősze óta dolgozom a PPH Médiánál grafikusként. A főiskola befejezését követően gyakornokként kerültem a kiadóhoz, majd lehetőségem nyílt itt folytatni a munkát.
A kiadó állandó és időszakos kiadványainak tervezek új designt, emellett a különböző rendezvények arculati és kommunikációs anyagainak tervezésében is részt veszek. 

Szántó Zoltán

főszerkesztő

Turizmus Trend

Szántó Zoltán a Turizmus Trend / Vendég & Hotel szaklap és a turizmusonline.hu hírportál főszerkesztője. A Janus Pannonius Tudományegyetem magyar-angol szakán végzett, majd ugyanott turizmusszervező másoddiplomát szerzett. Közben ösztöndíjjal az amerikai George Mason Egyetemen is tanult.Korábban a Mecsek Tours-nál, a Magyar Turizmus Zrt-nél és a TTG Hungary szaklapnál tevékenykedett.
A Turizmus Trend elődjénél, a Heti Turizmusnál 16 évvel ezelőtt kezdett el dolgozni.

Víg Tamás

turisztikai tanácsadó

Vitalentum

1999-ben a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola angol nyelvű Tourism and Hotel Managament szakán, 2004-ben pedig a Corvinus Egyetemen gazdaságdiplomáciából szerzett diplomát. A turisztikai államigazgatásban hét évig dolgozott nemzetközi területen. A Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2005-2013 egyik szerzője. 2006-tól tanácsadóként TDM szervezetekkel, turisztikai fejlesztésekkel (pl. aktív turizmus, várak, gyógyhelyek) foglalkozik.
2009-2011 között a Magyar Turizmus Zrt országos TDM koordinátora. A Kárpát-medencei Turizmus Egyesület elnöke.